CONSILIER CLIENŢI FRANCEZĂ

 

Se caută pentru recrutare persoane cunoscatoare de limbi straine (franceza) pe posturi de “Consilieri Clienţi” pentru a lucra în Bucuresti în domeniul comunicarii, în relatiei cu clientii pe proiecte de turism, telecom, servicii publice, finante, servicii bancare, retail, etc.

Daca ești cunoscător la un nivel mediu spre avansat de limba Franceza (scris + vorbit), ești perseverent, energic, cu dorința de dezvoltare personală și profesională atunci te așteptăm în echipa noastră!

 

– viitor student, student sau proaspăt absolvent cu disponibilitate de a lucra direct la sediul companiei din București
– cunoștințe PC la un nivel avansat de utilizare;
– cunoștințe lingvistice de Franceza (scris + vorbit): mediu > avansat;
– abilități avansate de comunicare;
– abilități bune de planificare și organizare;
– atenție distributivă;
– seriozitate și perseverență;
– dinamism și optimism;
– spirit de echipă.

 

Responsabilități:

Făcând parte din echipa departamentului comercial principalele misiuni vor fi:
– veți consilia telefonic clienții companiei;
– veți propune clienților companiei soluții adaptate nevoilor lor;
– veți răspunde tuturor cerințelor clienților într-un mod profesionist prin:
                  – înregistrarea cererii clienților prin completarea dosarului acestuia cu datele necesare și introducerea
                    acestora în Sistemul Informatic (SI) al companiei;
                  – analizarea cu atenție cererile clienților și răspunde acestuia după consultarea bazei de date și a
                    Sistemului Informatic;
                  – Transferarea, la cerere si dupa caz, apelurile telefonice către departamentul tehnic sau managerului
                    căruia sunteți subordonat pentru a oferi suportul solicitat;
– veți promova vânzarea produselor și serviciilor complementare;
– veți analiza pe baza informațiilor obținute în timpul apelului telefonic și a celor din SI) profilul clientului și bilanțul de consum al acestuia.
– veți identifica și propune soluții suplimentare conform profilului clientului pe baza informațiilor obținute în timpul apelului telefonic;
– veți onora angajamentele față de clienți prin respectarea termenelor limită;
– veți întocmi rapoarte de activitate care să conțină informații utile (investitii, propuneri comerciale, solicitări privind serviciile de de suport comercial sau de back-office, etc.) inregistrate in SI;
– veți participa la programe de instruire privind dezvoltarea, propunerea de noi soluții, oferte sau proceduri necesare clienților companiei.

 

Beneficii:

– salariu fix net 2.000 – 2.500 Ron/lună;
– prime de performanta de circa 500 RON/lună, după perioada de probă validată;
– angajare – Contract Individual de Munca (Carte de Munca);
– bonuri de masă.

 

Se oferă:

– program de lucru flexibil;
– sistem motivațional;
– instruire și training;
– posibilitate permanentă de a dobândi noi cunoștințe interculturale;
– posibilități de dezvoltare profesională;
– mediu de lucru plăcut și modern;
– echipă tânără, profesionistă și dinamică;
– șanse de promovare în poziții cheie.

 

Candidaţii interesaţi de postul – ”Consilier Clienţi” Franceză – sunt rugaţi să trimită un CV actualizat (incluzând poza) către Institutul Naţional de Control Intern la adresa de e-mail: contact@incir.ro

 

Notă: Doar candidaţii care corespund criteriilor de selectie pentru postul – ”Consilier Clienţi” Franceză – vor fi invitaţi la interviu. Prioritate în analiza şi posibila angajare va fi oferită membrilor şi cursanţilor Institutului Naţional de Control Intern.