Subsidiara din Romania a unuia din cele mai mare grupuri bancare din lume recruteaza:

Ofițer Anti-Fraudă

Tipul ofertei

Nivel cariera

Locul ofertei

Domeniile ofertei

Salariu

Data expirării

Full time
Middle-level (peste 3 ani)
BUCUREȘTI
Bancar
Se discută la interviul final
1 August 2014

Principalele sarcini si responsabilităti:

  • Identifica si asigura prevenirea si investigarea fraudelor interne si externe la nivelul Bancii
  • Asigura suport in desfasurarea activitatii antifrauda in diverse activitati ale Bancii
  • Creeaza strategii de prevenire a fraudei in vederea alinierii la tendintele pietei si/sau a schemelor de frauda identificate in timpul activitatii de prevenire si investigare;
  • Monitorizeaza si verifica toate aplicatiile suspecte, atat selectate aleatoriu, cat si bazate pe criterii stabilite impreuna cu superiorul direct;
  • Investigheaza toate notificarile asupra unor suspiciuni de frauda, primite de la clientii interni si externi;
  • Raporteaza cazurile de frauda catre Biroul de Credit si Banca Nationala a Romaniei;
  • Intocmeste rapoartele de activitate zilnice, saptamanale, lunare conform solicitarilor managementului bancii;
  • Evalueaza rezultatele si procedurile, pentru a preveni frauda sau orice alte riscuri conexe;
  • Instiinteaza celelalte departamente, cu privire la diferitele aspecte de risc;
  • Asigura suport competent si intr-un timp cat mai scurt pentru clienti si colegi;
  • Efectueaza investigarile necesare cu privire la fraudele produse si raporteaza  rezultatele acestora catre conducerea bancii si Divizia de Audit Intern;
  • Ofera sprijin/consultanta conducerii Bancii in cazul unor nereguli, actiuni ilicite sau incalcari ale Regulamentului Intern privind conduita anagajatilor comise de salariatii Bancii si desfasoara investigatiile speciale necesare;
  • Elaboreaza procedurile specifice activitatii desfasurate;
  • Colaboreaza la instruirea personalului bancar pe linia prevenirii si reactiei fraudei bancare;
  • Emite recomandari in vederea stabilirii sau imbunatatirii masurilor de control potrivite din punct de vedere al costurilor si menite sa contribuie la descurajarea fraudelor;
  • Participa in mod activ in cadrul procesului anual de evaluare a riscurilor;
  • Pregateste documentatia, in vederea inceperii actiunilor legale, in colaborare cu Divizia Juridica
Cerințe:
  • Studii superioare economice

  • Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara in sistemul bancar

  • Cunoasterea mediului economic si bancar

  • Cunoasterea legislatiei, produselor si serviciilor bancare

  • Capacitate de analiza si sinteza; Integritate ; Simtul raspunderii

  • Capacitate de comunicare si negociere

  • Buna cunoastere a limbii engleze

  • Bune cunostinte de utilizare a pachetului Ms Office

Candidatii interesati sunt rugati sa trimita un CV actualizat (incluzand poza) catre Institutul de Control Intern la adresa de email: contact@institutuldecontrolintern.ro

Nota: Doar candidatii care corespund criteriilor de selectie vor fi invitati la interviu. Prioritate in analiza si posibila angajare va fi oferita membrilor si cursantilor Institutului de Control Intern.