Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Conferinta Control Intern Sector Financiar Bancar

May 29, 2014 @ 09:00 - 17:00

He who controls the money supply of a nation controls the nation.”

- James A Garfield

Organizatorii conferintei

Conferinta de Control Intern Sector Financiar Bancar este organizata de Institutul de Control Intern in colaborare cu Fondul Monetar Interational, Asociatia Romana a Bancilor si Deloitte.
Data: 29 Mai 2014 Locatia: Hotel Intercontinental, Bucuresti, sala Rapsodia Interval orar: 09:00 – 18:00

Audienta

Profesionisti in control intern, responsabili de control intern, sefi de departamente de risc, sefi de departamente de Control si Audit Intern, auditori interni, specialisti in conformitate, experti in guvernanta, membri ai Comitetelor de Audit, sefi de Comitete de Audit, membri din cadrul Consiliilor de Supraveghere, directori financiari, directori generali, examinatori de frauda, specialisti forensic, directori IT&C, specialisti in securitate informationala si comunicationala, directori de departamente, ofiteri bancari, profesori universitari, jurnalisti de afaceri, alti profesionisti interesati de subiect si tematicile dezbatute.

Participantii la conferinta primesc pe baza solicitarii prealabile certificate de participare cu 8 credite de pregatire profesionala continua

Conferinta pe scurt

  • Profil: conferinta de nisa in control intern

  • Nr. de vorbitori: 10 vorbitori, 2 sesiuni

  • Structura: prezentari individuale

    • dezbateri
    • discutii de panel
    • sesiune de intrebari si raspunsuri

  • Audienta: 100 participanti

  • Profilul audientei: top management & middle management

  • Limba: engleza

  • Tinuta: smart business

Conferinta cu taxa de participare

Prezentarea_Conferintei

Nu poti rata acest eveniment!

shutterstock_112963519-1
Comunicat de presa: 28.04.2014

CONFERINTA DE CONTROL INTERN SECTOR FINANCIAR BANCAR

Recastigarea increderii in industria financiar – bancara

  • Institutiile financiar bancare trebuie sa implementeze procese si proceduri pentru a asigura conformitatea cu noile reglementari aplicabile

  • Sistemul de control intern si guvernanta din banci trebuie intarit

  • Competitia in sectorul financiar bancar din Romania se intensifica

  • Clientii iau in considerare furnizori alternativi de servicii financiare

  • Anul trecut rata creditelor neperformante a fost de 21,87 % la nivelul sistemului bancar romanesc

  • 2013 a fost un an dificil in sectorul financiar bancar

  • Nivelul reclamatiilor se mentine la un nivel inca ridicat

  • Bancile trebuie sa reporneasca motorul creditarii dupa o perioada de ajustare, reorganizare si reduceri de costuri

Institutul de Control Intern organizeaza in Bucuresti, data de 29 Mai 2014, hotel Intercontinental, sala Rapsodia, incepand cu ora 09:00 conferinta cu tema:

Controlul Intern in Sectorul Financiar Bancar

Nevoia de controale interne adecvate necesita specialisti care sunt capabili sa implementeze, sa utilizeze, sa evalueze si sa monitorizeze buna functionare a sistemului de control intern din organizatiile financiare. ,,Recastigarea increderii, stabilitatea financiara, transparenta si acuratetea datelor si informatiilor furnizate, nivelul ratelor si comisioanelor, comunicarea eficienta precum si modul de solutionare a reclamatiilor sunt cateva din ingredientele care vor garanta succesul campionilor creditarii anului 2014. In contextul unui an destul de dificil pentru sectorul financiar bancar, un control intern eficace poate fi reteta succesului si garantia unei cresteri sustenabile’’, a declarat Cosmin Serbanescu, Presedintele Institutului de Control Intern. Evenimentul este unul de referinta pentru comunitatea financiar bancara, reunind speakeri cu notorietate si vasta expertiza, printre care enumeram: Guillermo Tolosa, reprezentant FMI Romania si Bulgaria, Ioana Petrescu, Ministrul de Finante, Ahmed Hassan, Country Managing Partner Deloitte Romania & Moldova, Peter Bayley, Director Executiv, Manegementul Riscului – Visa Europe, Ludwik Sobolewski, Presedinte Bursa de Valori Bucuresti. Programul evenimentului a fost special creat sa raspunda celor mai mari provocari cu care se confrunta specialistii in control intern din sectorul financiar-bancar. Prezentarile speakerilor vor fi insotite de sesiuni de intrebari si raspunsuri urmate de paneluri de discutie.

Printre tematicile dezbatute se regasesc subiecte importante si de actualitate:

  • Aspecte privind controlul intern in contextul noilor reglementari ale Bancii Nationale a Romaniei (Regulamentul BNR nr. 5 / 2013)

  • Implementarea CRD IV/CRR/R5/ 2013

  • Impactul Basel III asupra auditului intern

  • Guvernanta corporativa in practica

  • Scheme de frauda cu cardul bancar si cum ne putem proteja

  • Evaluarea cantitativa a sistemului de control intern

Conferinta este dedicata profesionistilor in control intern, managementul riscurilor, audit intern, audit public intern, audit public extern, audit statutar, conformitate, guvernanta, membrii / presedinti ai Comitetelor de Audit, membrii din Consilii de Administratie, reglementatori, membrii din cadrul organismelor de supraveghere, directori executivi, investitori institutionali, directori financiari, directori de divizii / directii / departamente, profesori universitari, jurnalisti si publicului interesat de subiectele si temele dezbatute. Evenimentul va reuni reprezentanti din cadrul organismelor de reglementare si supraveghere in domeniu, alaturi de profesori universitari si jurnalisti.

Informatii despre Institutul de Control Intern

Institutul de Control Intern este o organizatie profesionala a specialistilor in control intern, control intern / managerial, audit intern, audit public intern, audit public extern, audit financiar, managementul riscului, frauda, conformitate si guvernanta corporativa. Institutul de Control Intern furnizeaza metodologii de control intern, guidelines-uri precum si sfaturi practice legate de implementarea de controale interne adecvate si eficiente in cadrul companiilor. Produsele si serviciile cu valoare adaugata, instrumentele de evaluare, analiza si monitorizare a sistemului de control in cadrul organizatiei furnizate de Institutul de Control Intern au fost testate si validate, incorporeaza cele mai bune practici si asigura conformitatea cu standardele de control intern in vigoare.

CONFERINTA DE CONTROL INTERN SECTOR FINANCIAR BANCAR

09:00 – 09:30

INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR & WELCOME COFFEE

9.30 – 09:40 Cuvant de deschidere

Cosmin SERBANESCU – Presedinte Institutul de Control Intern

9:45 - 12:45 - SESIUNEA I

Guillermo Tolosa – Fondul Monetar International Ioana Petrescu – Ministru de Finante Peter Bayley – Director Executiv, Managementul Riscului: Visa Europe Ahmed Hassan – Partener: Deloitte Romania & Moldova Ludwik Sobolewski – Presedinte: Bursa de Valori Bucuresti

12:45 – 13:00 Discutii Panel

Moderator: Cosmin SERBANESCU

13:00 – 14:00

BUSINESS LUNCH & NETWORKING

14.00 - 17:00 - SESIUNEA A -II- A

Calin Rangu – Director Adjunct: Autoritatea de Supraveghere Financiara Bogdan Mihai – Manager: Banca Nationala a Romaniei Raluca Robu – Banca Nationala a Romaniei Gabriela Andrei – Director directia Audit: Intesa San Paolo Bank Doru Bulată – Consilier Presedinte: Eximbank

17:00 – 17:15 Discutii Panel

Moderator: Cosmin SERBANESCU

17:15 – 18:00

INCHIDEREA CONFERINTEI & NETWORKING & DEGUSTARE DE VINURI

250x5 transparent
250x5 transparent
250x5 transparent
250x5 transparent
Taxa inregistrare standard Inregistrare pana la data de 12.05.2014 Grupuri mai mari de 5 persoane Participant individual *

Membri **

500 RON 400 RON 400 RON 350 RON Gratuit
* Participant caruia nu ii deconteaza compania contavaloarea taxei de participarea si isi plateste din fonduri proprii participarea la conferinta ** Inscrisi si cu cotizatia la zi pana la data de 25.04.2014 Nota: Preturile sunt exprimate in RON si includ TVA, pauze de cafea, masa de pranz si documentele conferintei.
Persoana Fizica
  • Termeni si conditii:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Persoana Juridica

Guillermo Tolosa

Guillermo Tolosa

Reprezentant rezident al FMI in Romania si Bulgaria

Dl Guillermo Tolosa este, incepand cu data de 1 iulie 2014 reprezentant rezident al FMI in Romania si Bulgaria.  Anterior, dl Tolosa a fost reprezentant rezident al FMI in Armenia, in perioada 2009 – 2013, unde a colaborat cu autoritatile locale pentru desfasurarea programului economic sprijinit de Fond. Dl Tolosa a ocupat mai multe functii in cadrul FMI, inclusiv in cadrul departamentului de analiza a politicilor macroeconomice si strategie pentru mai multe state din America Latina si Europa de Est. Inainte de a lucra la FMI, dl Tolosa a fost economist si profesor de stiinte economice la Centrul de Cercetare Economica (CINVE) si la Universitatea Republicii Uruguai. Dl. Tolosa detine un doctorat in stiinte economice de la University of California, Los Angeles.
ioana petrescu

Ioana Petrescu

Ministru de Finante, Ministerul Finantelor Publice

Doamna Ioana Petrescu detine functia de Ministru de Finante. Anterior a fost consilier de stat in cadrul Cancelariei Primului Ministru Victor Ponta. Dna Petrescu a obtinut titlul de doctor la Universitatea Harvard in anul 2008. De asmenea, a absolvit un program masteral tot in cadrul acestei universitati prestigioase. Dna Petrescu este profesor asistent la Universitatea Maryland şi cercetator afiliat la American Enterprise Institute.
Peter Bayley

Peter Bayley

Executive Director, Risk Management, Visa Europe

Peter Bayley is Executive Director, Risk Management within the Risk and Compliance division at Visa Europe. He has overall responsibility for developing and managing Visa Europe’s payment systems and risk management strategy with the objective of mitigating risks to its members, Visa Europe and other stakeholders from losses, whilst ensuring the integrity and reputation of the Visa brand. Peter manages the fraud losses and related appetite, owns all risk-based compliance programmes, develops policies to control illegal transactions and has responsibility for ensuring the Visa Europe Operating Regulations are appropriately defined and communicated. Peter re-joined Visa Europe in August 2011, having previously worked in the company’s fraud management division between 2000 and 2008. During the interim period, Peter ran Fraud Management for Santander in the UK. Peter previously worked at HSBC in a number of roles which included issuing fraud operations, heading acquiring credit and fraud risk as well as various operational roles within the UK branch network.
Ludwik Sobolewski

Ludwik Sobolewski

Presedinte Bursa de Valori Bucuresti (BVB)

Ludwik Sobolewski este doctor în drept și a fost președintele directoratului și CEO al Bursei din Varșovia în perioada 2006-2013, atunci când aceasta a devenit cea mai mare bursă din Europa Centrală și de Est. În perioada mandatului său, Bursa din Varșovia a excelat atât în inovații în piata de capital, lansarea de noi segmente de piață, gestionarea piețelor de instrumente financiare și de mărfuri, cât și în implementarea cu succes a unei strategii internaționale de dezvoltare. În cursul acestor transformări, Bursa din Varșovia a devenit o companie publică în 2010. Anterior experienței de la Bursa din Varșovia, Ludwik Sobolewski a fost Vice-Președinte executiv al Depozitarului Național polonez și al Casei de Compensare. De asemenea, a deținut funcția de președinte al Consiliului de Supraveghere în mai multe instituții, precum Depozitarul Național al Valorilor Mobiliare, Bursa de Energie din Polonia și al BondSpot, o companie care administrează tranzacționarea obligațiunilor de stat. Ludwik Sobolewski a absolvit Universitatea Jagellonian în Cracovia, Polonia, si Universitatea Panthéon-Assas (Paris II). A fost decorat de două ori de către președinții Poloniei cu una din cele mai înalte distincții, ordinul „Polonia Restituta,” oferit pentru meritele sale în dezvoltarea pieței de capital din Polonia.
hassan ahmed

Ahmed Hassan

Country Managing Partner Romania, Moldova, Deloitte

Ahmed Hassan is Country Managing Partner for Romania and Moldova. He has more than 20 years experience in providing assurance and advisory services to clients working in various industry. He specializes IFRS, US GAAP and Romanian GAAP. Before joining Deloitte Romania, Ahmed has worked with other large accounting firms in the UK and Singapore where he was responsible for the planning, co-ordination and management of a number of audits.
doru bulata

Doru Bulată

Consilier Preşedinte Exim Bank

Doru Bulată, licenţiat în drept, este Consilier Preşedinte Exim Bank – Guvernanţă Corporativă, Risk & Conformitate, Preşedintele Comisiei de Conformitate din cadrul Asociaţiei Române a Băncilor şi reprezentant ARB în cadrul Federaţiei Europeane a Băncilor. Domnul Bulată are o bogată experienţă în domeniul Guvernantei Corporative si conformităţii căpătată pe parcursul activităţii sale ca membru al plenului ONPCSB, Director Direcţia Conformitate din Banca Comercială Română, reprezentant al României în Consiliul Europei – Comitetul Moneyval şi membru al EDMONT Group. Experienţa profesională este validată de numeroase certificări internaţionale printre care enumerăm: Certified AML Specialist – ACAMS, SUA, International Diploma in Compliance – ICA & University of Manchester, Marea Britanie. Domnul Bulată este colaborator IBR din 2005 şi este certificat ca formator şi evaluator de competenţe profesionale.

Calin-Mihai-Rangu

Călin Mihai Rangu

Deputy Director of Integrated Supervision Directorate of Romanian FSA

Călin is deputy director of Integrated Supervision Directorate of Romanian FSA, being PhD in neural networks applied in financial series processing, MBA in banking and finance, double licensed in economics and engineering, Lector at Financial & Banking University, MBA Lector for City University of Seattle and Romanian Banking Institute, he has a broad experience in management, banking, operational risks, IT and financial services, products and technologies. He acted over 13 years as director in National Bank of Romania and Raiffeisen Bank, and general director of Romanian subsidiary of Raiffeisen Informatik Austria Group. He acts in more associations, being president of Intellectual Capital and Change Management Institute. He published over 100 articles, and two books, being organizer or speaker in major Romanian conferences related to financial and banking technologies, cyber-fares and operational risk management.
bogdan mihai

Bogdan Mihai

Director Banca Nationala a Romaniei

Bogdan Mihai şi-a ȋnceput cariera ȋn 1998 ȋn departamentul de auditului intern din cadrul Bǎncii Naţionale a României, unde a ocupat pe rând funcţia de inspector, şef serviciu şi apoi director adjunct. A avut ocazia sǎ asiste la transformǎrile funcţionale pe care le-a traversat aceastǎ profesie atât ȋn Romania, cât şi la nivel global. De-a lungul timpului a fost implicat ȋn mod direct ȋntr-o serie de proiecte de reformǎ a sistemului de guvernanţǎ corporativǎ din BNR cum ar fi: ȋnfiinţarea departamentului de audit intern pe fundaţia fostei direcţii de control intern şi crearea cadrului normativ intern aferent, ȋnfiinţarea Comitetului de Audit, organizarea a primului exerciţiu de auditare externǎ a situaţiilor financiare, elaborarea manualului de audit intern, definirea programului intern de asigurare a calitǎţii şi organizarea pentru prima oarǎ a unei misiuni de evaluare externǎ de calitate a departamentului de audit intern, conform Standardului IIA 1312. În prezent conduce Direcţia Relaţii Internaţionale dar a ramas ataşat profesiei unde s-a format, fiind trainer pe audit şi control intern bancar la IBR si la ASE.
raluca robu

Raluca Robu

Regulation and Licensing Department of the National Bank of Romania

Having more than 10 years of experience in central banking, Miss Robu worked for 3 years in the area of on-site supervision of credit institutions, afterwards working in the area of banking prudential regulation. To this end, she was directly involved in the transposition into the national regulatory framework of the Basel Committee on Banking Supervision’s documents and of European legislative packages, recommendations and guidelines (CRD III, CRD IV, European Commission’s Recommendations and EBA guidelines).
gabriela andrei

Andrei Gabriela

Chief Audit Executive Intesa Sanpaolo Bank

Mi-am inceput viata bancara in 1995, in front office, in BANCOREX, activand ulterior in Raiffeisen, HVB si Porsche Bank, unde am avut oportunitatea de a imbratisa si profesia de auditor intern.
O mare provocare a insemnat pentru mine angrenarea intr-un proiect de Finance Management, prin implementarea SAP, optimizarea fluxurilor in contabilitate si controlling in cele 5 firme ale Grupului Financiar Porsche.
M-am reintors la Audit Intern in Intesa Sanpaolo Bank, unde, de patru ani, imi desfasor activitatea ca Chief Audit Executive.
PARTENER STRATEGIC

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Strategic al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Strategic al evenimentului Lectori: Includerea a 2 prezentari de 30 minute in sesiunile conferintei Invitaţii: 8 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea a doua bannere tip roll-up in sala de conferinta Amplasarea unui spider in lobbyul de la intratea in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclamă in mapa / broşura conferintei Servicii de publicitate post eveniment Aparitia logo-ului companiei si a mediatizarii parteneriatului in materialele de publicitate post eveniment Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului strategic pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER PRINCIPAL

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Principal al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Principal al evenimentului Lectori: Includerea unei prezentări de 30 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 6 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclama in mapa / brosura conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei Partenerului Principal pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener al evenimentului Includerea unei prezentari de 15 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 4 invitaţii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului pe pagina de web a conferintei cu link la site-ul beneficiarului pe o perioada de 3 luni Nota: Oferta poate fi personalizata. Daca doriti sa fiti partenerul evenimentului va rugam sa ne contactati.

 

Stand EXPO

In cadrul conferintei va puteti promova afacerea, produsele si serviciile prin intermediul unui stand sau organizarea unui spatiu dedicat companiei dvs.
Astfel, puteti sa deveniti mai vizibili si sa interactionati cu clienti potentiali in mod direct, sa le furnizati detalii despre beneficiile serviciilor pe care le oferiti si sa faceti demonstratii de produs.
Daca aveti alte idei de promovare, suntem dornici sa ni le comunicati.
Va invitam sa ne contactati si sa gasim impreuna o solutie optima de promovare in cadrul conferintei!

Conferinta organizata de:

LoGo ICI  finalizat1

Parteneri:

deloitte logo
arb logo
legalmagazin
sigla-Chelgate
logo-2
wkro
vinibuoni_banner
unnamed
inedite boutique

Eveniment sustinut si recomandat de:

RFI romLIGHT 2013
MoneyChannel_cube

Details

Date:
May 29, 2014
Time:
09:00 - 17:00
Event Categories:
,

Venue

Hotel Intercontinental
Hotel Intercontinental, Bulevardul Nicolae Bălcescu, București, Municipiul București, România, Bucharest, 010051 Romania
+ Google Map

Organizer

Institutul de Control Intern
Phone:
+40 721 562 111
Website:
institutuldecontrolintern.ro