Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Conferinta Control Intern Sector Public

October 16, 2014 @ 08:00 - 17:00

LoGo ICI  finalizat1

INSTITUTUL DE CONTROL INTERN

CONFERINTA DE CONTROL INTERN

SECTOR PUBLIC

Institutul Naţional de Statistică | Sala Amfiteatru

BUCUREŞTI | JOI – 16.10.2014 | 09:30 – 17:30

Audiența
  • auditori publici interni

  • specialiști în control intern / managerial

  • membrii ai Comisiei de Monitorizare SCM

  • membrii ai Echipei de gestionare a Riscurilor

  • manageri de entități publice

  • profesori universitari

  • persoane fizice interesate de subiect și de obținera atestării de auditor public intern

  • alți profesioniști interesați de subiect și temele dezbătute

  • jurnaliști

ice-berg
Legislaţie analizată
  • OMFP 946 / 2005, republicat

  • HG 1086 / 2013

  • HG 1259 / 2012

  • HG 1183 / 2012

  • Legea 191 / 2011

COSO 2014
Obiectivele conferinţei
  • sporirea gradului de conştientizare şi o mai bună înţelegere a rolului, utilităţii şi relevanţei controlului intern în cadrul organizaţiei

  • dezvoltarea cunoştinţelor, abilităţilor şi competenţelor în control intern, managementul riscului şi guvernanţă

  • înţelegerea instrumentelor care pot fi utilizate pentru atingerea obiectivelor organizaţionale

  • înţelegerea modului de folosire optimă şi eficace a cadrului de control intern şi management al riscului în desfăşurarea auditurilor operaţionale şi de fraudă

  • deprinderea celor mai bune practici de planificare, desfăşurare şi monitorizare a angajamentelor de audit şi a misiunilor de control

  • înţelegerea modalităţii practice de aplicare a unei abordări bazate pe riscuri

  • perfecţionarea tehnicilor şi tacticilor de control intern şi managementul riscului prin prezentarea metodologiilor de desfăşurare a analizei de risc, precum şi prin efectuarea de studii de caz şi exemple practice

  • îmbunătăţirea mediului de control intern şi managementul riscului in cadrul institutiei publice

  • identificarea celor mai bune soluţii pentru crearea unui mediu de control conform cerinţelor şi nevoilor actuale

CONFERINTA DE CONTROL INTERN SECTOR PUBLIC

09:00 – 09:30

Inregistrarea participantilor & Welcome Coffee

9.30 – 10:00 Cuvant de deschidere

Cosmin SERBANESCU – Presedinte Institutul de Control Intern

10:00 - 12:45 - SESIUNEA I

Profesor Universitar Dr. Marcel Ghita Svetalana Muresan – Curtea de Conturi Gabriela Ravdan – Curtea de Conturi Constantin Sas – Minsiterul de Finante

12:45 – 13:00 Discutii Panel

Moderator: Cosmin SERBANESCU

13:00 – 14:00

Pranz si Socializare

14.00 - 16:30 - SESIUNEA II

Adrian Vintilescu – Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala Monica Sabau – ASE, Institutul de Cercetare în Fizică şi Inginerie Nucleară Daniela Cretu – ANAF

16:30 – 16:45 Discutii Panel

Moderator: Cosmin SERBANESCU

16:45 – 17:00

Inchiderea Conferintei si Socializare

Pentru ca nu am ce altceva sa fac, ca pagina sa se vada frumos, va trebui sa scriu acest text si sa-l ascund de ochii lumii!
Inregistrare după data de 01.10.2014 Inregistrare după data de 01.09.2014 Inregistrare pana la data de 01.09.2014 Grupuri mai mari de 3 persoane Membri ICI, cursanți (pana la 14.07.2014) și participanți la conferința din 29 Mai 2014
400 RON 350 RON 250 RON 250 RON GRATUIT

Notă: Preţurile includ TVA, pauze de cafea, masa de prânz şi documentele conferinţei.

Înscrierea la conferinţă se face pe baza completării Formularului de înregistrare.

Se oferă discount de grup.

* Pentru parteneriate și promovare în cadrul conferinței, vă rugăm să ne contactați.

Persoana Fizica
  • Termeni si conditii:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Persoana Juridica

Marcel Ghita

Marcel Ghita

Profesor Universitar Doctor – autorul lucrarilor Audit Intern, Managementul Riscului si Guvernanta Corporativa

Marcel Ghita – Profesor Universitar Doctor, este coordonatorul procesului de modificare si completare al cadrului normativ al auditului public intern care a avut loc in anul 2011; al elaborarii ghidurilor practice in domeniul auditului public intern, afisate pe site-ul MFP; al sistemului de pregatire profesionala al auditorilor interni din sectorul public. Domnul Marcel Ghita este profesor universitar doctor si preda disciplinele de Control intern si Audit intern la masterele de audit intern organizate de Universitatea Transilvania Brasov si de Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Bucuresti – Facultatea de management agricol si agroturism.
constantin sas

Constantin Sas

Director general in cadrul Ministerul ui Finantelor Publice (MFP), Unitatea Centrala de Armonizare a Sistemelor de Management Financiar si Control (UCASMFC)

Dl Constantin Sas este director general in cadrul Ministerul ui Finantelor Publice (MFP), Unitatea Centrala de Armonizare a Sistemelor de Management Financiar si Control (UCASMFC). De asemenea, dl Sas este trainer in cadrul Scolii de Finante Publice si Vama din cadrul MFP. Domeniile de expertiza ale dlui Sas sunt: implementarea standardelor de control intern/managerial in cadrul entitatilor publice; control financiar preventiv. Printre functiile detinute de dl Constantin Sas dea lungul carierei profesionale enumeram: economist, Procuratura Generala a României; Controlor financiar la Curtea de Conturi a României;Controlor delegat, controlor financiar sef la Ministerul Finantelor Publice.
Cosmin Serbanescu

Cosmin Serbanescu

Presedinte Institutul de Control Intern

Dl Cosmin Serbanescu – Presedintele Institutului de Control Intern, detine o bogata experienta atat in domeniul controlului intern si al auditului intern, cu specializare in auditul intern in institutii financiar – bancare, cat si in auditul financiar. Cunostintele in domeniul controlului intern, auditului intern, managementul riscului si guvernantei sunt validate de certificarile internationale pe care le detine (CICP, CICT, CICE) si de experienta acumulata ca practician.
florin preda

Florin Preda

Seful Serviciului legislatie accize produse energetice si produse din tutun – Directia generala legislatie Cod fiscal si reglementari vamale

Dl Florin Preda – in prezent este seful Serviciului legislatie accize produse energetice si produse din tutun – Directia generala legislatie Cod fiscal si reglementari vamale. Anterior a coordonat in calitate de director – Directia de autorizari si in calitate de director general – Directia generala de inspectie economico-financiara din cadrul Ministerului Finantelor Publice. A fost seful colectivului de lucru al proiectului „Realizarea unei organizatii unificate de colectare a contributiilor de asigurari sociale, somaj si fondul de pensii” – proiect materializat prin preluarea colectarii contributiilor de asigurari sociale de catre Ministerul Finantelor Publice si membru in colectivele de lucru ale proiectelor: “Infiintarea scolii de finante publice si vama”, „Realizarea unei organizatii unificate si autonome de colectare a veniturilor bugetului de stat” – proiect materializat prin infiintarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si „Implementarea unei directii de administrare a marilor contribuabili in municipiul Bucuresti” – proiect materializat prin infiintarea Directiei Generale de Administrare a Marilor Contribuabili. A coordonat procesul de infiintare a activitatii de control financiar de gestiune.
svetlana muresan

Svetlana Muresan

Experienta de 11 ani in auditul extern, cu accent pe metodologie si control intern. In prezent angajata a departamentului de Raportari si Sinteza al Curtii de Conturi a Romaniei

Dna Muresan detine o experienta de 11 ani in auditul extern, cu accent pe metodologie si control intern. In prezent angajata a departamentului de Raportari si Sinteza al Curtii de Conturi a Romaniei. Dna Muresan a lucrat anterior in cadrul Ministerului de Finante, directia de solutionare a contestatiilor. Din anul 2002 reprezinta Curtea de Conturi in Subcomitetul INTOSAI de control intern. Este absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

Gabriela Ravdan

Auditor public extern in cadrul Curtii de Conturi a Romaniei

Dna Ravdan este auditor public extern in cadrul Curtii de Conturi a Romaniei. In cariera profesionala bogata, dna Ravdan a coordonat departamente economice si financiar-contabile in cadrul unor importante companii private din industrii diferite. Domenii de expertiza: audit financiar, auditul performantei, achizitii publice, contabilitatea institutiilor publice, audit public extern. Printre pasiunile dnei Ravdan se regasesc: literatura, muzica clasica, arta, calatoriile.
adrian vintilescu

Adrian Vintilescu

Director general in cadrul Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala

Dl Vintilescu este director general in cadrul Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala. Dl Vintilescu este membru in cadrul Comitetului de Protectie Sociala al Uniunii Europene. Detine un doctorat in economie conferit de Academia de Studii Economice din Bucuresti. Tema tezei de doctorat a fost: ,,Computer assisted auditing techniques, data mining and process modeling’’. De asemenea, Dl Vintilescu a publicat lucrari si carti in domeniul auditului intern fiind si membru al Boardului editorial al Journal of Modern Accounting and Auditing, David Publishing Company USA.
monica sabau

Monica Sabau

Lector Univ. Dr. in cadrul Deprtamentului de Contabilitate, Audit si Analiza Economica, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune, Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Dna Sabau este Lector Univ. Dr. in cadrul Deprtamentului de Contabilitate, Audit si Analiza Economica, Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune, Academia de Studii Economice din Bucuresti. Totodata dna Sabau detine functia de auditor intern in cadrul Institutului de Cercetare in Fizica si Inginerie Nucleara. Dna Sabau este autor si coautor al unor numeroase articole si carti in contabilitate, audit intern, antifrauda.
daniela cretu

Daniela Cretu

Expert in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala

Dna Cretu detine functia de Expert in cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, anterior ocupand pozitia de inspector in cadrul aceleiasi institutii publice. Dna Cretu este doctor in management, titlu conferit de Academia de Studii Economice din Bucuresti, tema tezei de doctorat: ,,Perfectionarea managementului proceselor de control in institutiile publice’’. Dna Cretu a publicat articole si efectuat cercetari stiintifice in ariile controlului intern managerial si managementul riscului in institutii publice.
PARTENER STRATEGIC

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Strategic al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Strategic al evenimentului Lectori: Includerea a 2 prezentari de 30 minute in sesiunile conferintei Invitaţii: 8 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea a doua bannere tip roll-up in sala de conferinta Amplasarea unui spider in lobbyul de la intratea in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclamă in mapa / broşura conferintei Servicii de publicitate post eveniment Aparitia logo-ului companiei si a mediatizarii parteneriatului in materialele de publicitate post eveniment Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului strategic pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER PRINCIPAL

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Principal al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Principal al evenimentului Lectori: Includerea unei prezentări de 30 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 6 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclama in mapa / brosura conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei Partenerului Principal pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener al evenimentului Includerea unei prezentari de 15 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 4 invitaţii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului pe pagina de web a conferintei cu link la site-ul beneficiarului pe o perioada de 3 luni Nota: Oferta poate fi personalizata. Daca doriti sa fiti partenerul evenimentului va rugam sa ne contactati.

Conferinta organizata de:
LoGo ICI  finalizat1
Parteneri:
anaf camera auditorilor financiari din romania vinibuoni
Artist plastic invitat - Victorita Dutu
victoria dutu-logo
« 1 of 2 »

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.elit.elit.

Details

Date:
October 16, 2014
Time:
08:00 - 17:00
Event Category:

Venue

Institutul Naţional de Statistică | Sala Amfiteatru
București,

Organizer

Institutul de Control Intern
Phone:
+40 721 562 111
Website:
institutuldecontrolintern.ro