Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Conferința Națională Antifraudă și Anticorupție – ediția a-II-a

March 28, 2016 @ 09:30 - 16:30

Institutul Național de Control Intern din România (INCIR), împreună cu partenerii organizatorici vă invită să participați la cea de-a doua ediție a Conferinței Naționale Antifraudă și Anticorupție, cu tema: Tehnici de prevenire, detectare și investigare a faptelor de corupție și a fraudelor. Conferința profesională își propune să dezbată într-un cadru de dialog constructiv și participativ, bazat pe dialog de idei, teme de interes și de actualitate din buna practică de antifraudă și anticorupție, reunind experți cu vastă expertiză.

Printre temele pe care le analizăm în această ediție, regăsim, fără a fi limitative: spălarea banilor; recuperarea produsului infracțiunilor; utilizarea instrumentelor, tehnicilor și tacticilor de investigare a faptelor de corupție și a fraudelor; FCPA – Foreign Corrupt Practices Act; implementarea unor măsuri adecvate de prevenire și descurajare a fraudelor și a faptelor de corupție; rațiuni, tipologii și motivații ale celor care comit fapte de acest gen; tehnici și mecanisme antifraudă și anticorupție; modele operaționale; SNA – Strategia Națională Anticorupție; investigații interne; studii de caz cu practici adecvate antifraudă și anticorupție; riscuri și implicații juridice în investigarea faptelor de corupție și de fraudă; mecanisme de management al evenimentelor de fraudă.

Evenimentul se va desfășura ca un workshop profesional, cu sesiuni interactive de întrebări și răspunsuri, reunind profesioniști în antifraudă, anticorupție, oficiali din ministere, practicieni în control intern, managementul riscului, guvernanță corporativă, conformitate, audit, forensics, din sectorul public și privat, reprezentanți din bănci și sectorul financiar, judecători, procurori, avocați, persoane interesate de subiect și tematicile dezbătute. Prin lectorii prezenți, temele și tematicile diverse de dezbatere, oportunitățile de networking și de actualizare cu noutățile și bunele practici în domeniu, evenimentul, aflat la a doua ediție, se anunță a fi unul de succes și de referință în mediul profesional din România.

09:30 – 10:00
INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR & WELCOME COFFEE
10.00 – 10:15
Cuvant de deschidere Cosmin SERBANESCU – Presedinte Institutul de Control Intern
10:15 – 12:45
SESIUNEA I
Thomas Firestone – Partener Baker & McKenzie LLP Washington, DC, SUA Devon Mahoney – Agent Special Biroul Federal de Investigații (FBI), SUA Neil McGregor – Partener Coordonator McGregor & Partners Cosmin Șerbănescu – Președinte Institutul Național de Control Intern din România Tracey Walker – Manager Senior KPMG România ‐ Forensic Claudiu Chiriță – Manager KPMG România ‐ Forensic Camelia Bogdan – Judecător Curtea de Apel București Mirela Iovu – Vicepreședinte CEC Bank
12:45 – 13:00
DISCUȚII PANEL Moderator: Cosmin SERBANESCU
13:00 – 14:00
BUSINESS LUNCH & NETWORKING
14.00 – 16:00
SESIUNEA A -II- A
Mihai Mareș – Partener Coordonator Mareș / Danilescu / Mareș Antoniu Obancia – Partener Zamfirescu Racoți & Partners Alexandra Lăncrănjan – Procuror Parchetul de pe lângă Judecătoria sectorului 2, București Marius Pătrășcanu – Partener Coordonator Maravela și Asociații Andreea Grigore – Șef Serv. Anticorupție Ministerul Dezvoltării Regionale și Admin. Publice Dana Ignat – Manager Public Ministerul Dezvoltării Regionale și Admin. Publice Otilia Manta – Președinte Grupul Român pentru Investiții și Consultanță Nicolae Ghioca – Manager Sector Public Star Storage
16:00 – 16:15
DISCUȚII PANEL Moderator: Cosmin SERBANESCU
16:15 – 17:00
INCHIDEREA CONFERINTEI, NETWORKING & DEGUSTARE DE VINURI
Înregistrare după data de 01.03.2016 Înregistrare până la data de 01.03.2016 Cursanți Clienți Colaboratori Membri INCIR (înscriși până la data de 25.01.2016)

Studenți (ai universităților partenere, cu media generală peste 8)

450 RON 400 RON 350 RON 250 RON Gratuit
Nota: Preturile sunt exprimate in RON si includ TVA, pauze de cafea, masa de pranz si documentele conferintei. Înscrierea la conferință se face pe baza completării Formularului de înregistrare. Se oferă discount de grup.
Persoana Fizica
  • Termeni si conditii:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Persoana Juridica

PARTENER STRATEGIC

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Strategic al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Strategic al evenimentului Lectori: Includerea a 2 prezentari de 30 minute in sesiunile conferintei Invitaţii: 8 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea a doua bannere tip roll-up in sala de conferinta Amplasarea unui spider in lobbyul de la intratea in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclamă in mapa / broşura conferintei Servicii de publicitate post eveniment Aparitia logo-ului companiei si a mediatizarii parteneriatului in materialele de publicitate post eveniment Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului strategic pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER PRINCIPAL

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Principal al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Principal al evenimentului Lectori: Includerea unei prezentări de 30 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 6 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclama in mapa / brosura conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei Partenerului Principal pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener al evenimentului Includerea unei prezentari de 15 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 4 invitaţii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului pe pagina de web a conferintei cu link la site-ul beneficiarului pe o perioada de 3 luni Nota: Oferta poate fi personalizata. Daca doriti sa fiti partenerul evenimentului va rugam sa ne contactati.

 

Stand EXPO

In cadrul conferintei va puteti promova afacerea, produsele si serviciile prin intermediul unui stand sau organizarea unui spatiu dedicat companiei dvs.
Astfel, puteti sa deveniti mai vizibili si sa interactionati cu clienti potentiali in mod direct, sa le furnizati detalii despre beneficiile serviciilor pe care le oferiti si sa faceti demonstratii de produs.
Daca aveti alte idei de promovare, suntem dornici sa ni le comunicati.
Va invitam sa ne contactati si sa gasim impreuna o solutie optima de promovare in cadrul conferintei!

Conferință organizată de:

Parteneri:

BRCC-Logo-Grey-stacked
logo-RGIC
sts
kpmg_logo
cecbank-logo-on-white-rgb-lr
login-logo-mcgregorlegal
logo_MD_325x150
MA_Logo_300dpi_cmyk-2
logo-legalis2-0
printlogo
Zamfirescu-Racoti-Parteners

Degustare de vinuri oferită de:

logo Vinarte1

LegalMarketing.ro

FireShot Screen Capture #082 - 'Tehnici de prevenire, detectare si investigare a faptelor de coruptie si a fraudelor (ed_ 2)' - legalmarketing_ro_tehn

BRCC

FireShot Screen Capture #086 - 'ROMANIAN ANTIFRAUD & ANTICORRUPTIO_' - brcconline_eu_event_romanian-antifraud-anticorruption-conference-second-edition

Legalis.ro

legalis

Manager.ro

FireShot Screen Capture #083 - 'Conferinta Nationala de Antifrauda si Anticoruptie, editia a-II-a, Bucuresti, 28 martie 2016' - legislatiamuncii_manag

Manager.ro

FireShot Screen Capture #084 - 'Conferinta Nationala de Antifrauda si Anticoruptie, editia a-II-a, Bucuresti, 28 martie 2016' - www_manager_ro_articol

E-Juridic

FireShot Screen Capture #085 - 'Conferinta Nationala de Antifrauda si Anticoruptie, editia a-II-a, Bucuresti, 28 martie 2016' - e-juridic_manager_ro_a

MediereNet.ro

mediere-net

LegalMarketing.ro

conferinta

Details

Date:
March 28, 2016
Time:
09:30 - 16:30
Event Categories:
,

Venue

Hotel Marshal Garden
București, Romania
+ Google Map

Organizer

Institutul de Control Intern
Phone:
+40 721 562 111
Website:
institutuldecontrolintern.ro