LoGo ICI  finalizat1
deloitte logo
Acest curs realizează o descriere de ansamblu a COBIT 5, noul model de guvernare IT pentru întreprinderi. Cursul oferă practicanților existenți si noilor utilizatori COBIT o excelentă descriere a modelului și explică diferențele între COBIT4.1 și COBIT 5. Îi va ajuta pe practicanți să înțeleagă problemele și implicațiile guvernării IT și bunele practici de bază pentru a crea plusvaloare.
Obiectivele cursului:

La finalul cursului, participanții vor putea să:

  • Discute despre modul în care problemele managementului IT afectează organizațiile

  • Înțeleagă principiile guvernării IT și să explice diferențele între guvernare și management

  • Evalueze modul în care procesele COBIT 5 ajută la definirea celor 5 principii de bază și a celor 7 facilitatori ai managementului și guvernării

  • Înțeleagă diferențele dintre COBIT 4.1 și COBIT 5 și ce trebuie să ia în considerare pentru tranziția între cele 2

  • Explice beneficiile folosirii COBIT 5

Audiența:

Acest curs este pentru:

  • Utilizatorii COBIT4.1 care vor să decidă dacă să adopte COBIT5

  • Noii utilizatori ai standardului COBIT, care vor să învețe mai mult despre COBIT5

  • Profesioniștii IT care lucrează în audit, asigurări, risc, securitate și guvernanță corporativă

Acest curs se adresează în mod special:

  • Directorilor executivi

  • Managerilor de afaceri

  • Auditorilor IT/IS

  • Specialiștilor în control intern

  • Auditorilor interni

  • Practicienilor din IT și Information Security

  • Consultanților

  • Managerilor IT/IS

  • Tuturor celor interesați să învețe mai mult despre COBIT 5

Durata:
Durata acestui curs este de 1 zi.
Conținut:
  • Privire de ansamblu asupra caracteristicilor de bază ale COBIT5

     

    • Motivele dezvoltării COBIT 5
    • Istoria COBIT
    • Ce a condus la dezvoltarea platformei
    • Beneficiile folosirii COBIT 5
    • Formatul și arhitectura COBIT 5
    • COBIT 5 în raport cu alte platforme
  • Cele 5 principii ale COBIT 5:

     

    • Introducerea principiilor
    • Principiul 1: Îndeplinirea nevoilor părților interesate
    • Principiul 2: Acoperirea întregii organizații
    • Principiul 3: Aplicarea unei singure platforme integrate
    • Principiul 4: Abordarea holistică
    • Principiul 5: Separarea guvernării de management
LECTORI:

Cătălin Ţigănilă, Senior Manager, ERS, Deloitte