Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Conferința Națională Antifraudă și Anticorupție

March 25, 2015 @ 09:30 - 16:00

LoGo ICI  finalizat2
Soluții eficiente de luptă împotriva corupției și a fraudei

București | Hotel Marshal Garden | Miercuri 25 martie 2015 | 09:30 – 16:30

Context

Criza economică prelungită a determinat o creștere semnificativă a actelor de corupție, de fraudă și de evaziune fiscală, din partea unor actori diverși: companii și instituții de stat, funcționari publici, primari, șefi de Consilii Județene, parlamentari, miniștrii, companii private, ONG-uri și persoane fizice.

În ultimii ani am asistat la sporirea cazurilor de contrabandă, a sistemelor evazioniste, schemelor de fraudă, falimentelor frauduloase, licitațiilor trucate, conflictelor de interese, deturnarea activelor, a speculațiilor financiare, etc.

La nivelul percepției publice, corupția continuă să fie identificată ca o piedică în prestarea serviciilor publice de calitate la nivel central și local, ca un fenomen ce subminează administrarea eficientă a fondurilor publice și obstructionează înfăptuirea justiției, afectând totodată mediul de afaceri.

Comisia Europeană, prin Mecanismul de Cooperare și Verificare (MCV) recomandă țării noastre să se asigure că legislația în domeniul corupției se aplică în mod egal tuturor.
Totodată, instituțiile de profil trebuie să sporească uniformitatea și efectul disuasiv al pedepselor aplicate în cazurile de corupție în toate instanțele de pe teritoriul României; să intensifice eforturile de urmărire penală a cazurilor de corupție la scară mică și să dezvolte Strategia Națională Anticorupție prin introducerea unor criterii de referință și a unor obligații mai coerente pentru administrația publică și prin punerea rezultatelor la dispoziția publicului.
Conferința Soluții eficiente de luptă împotriva corupției și a fraudei își propune să contribuie la creșterea gradului de cunoaștere a măsurilor de prevenire a corupției și consolidare a integrității în sectorul public și privat.
Audiența

  • Oficiali din Ministerul Justiției, Ministerul Administrației și Internelor, Ministerul Fondurilor Europene, DLAF, DNA, DIF, MAI, ANI, ANRMAP

  • Directori juridici ai companiilor și instituțiilor de stat (ministere, agenții de stat, primării, Consilii Județene, etc.)

  • Reprezentanți ai mediului de afaceri

  • Reprezentanți ai băncilor, societăților de asigurări, sector financiar

  • Auditori interni, specialiști în control intern, antifraudă, conformitate

  • Judecători, procurori, avocați

  • ONG-uri de profil, profesori universitari

* Concluziile evenimentului vor fi prezentate în publicația Legal Magazin.

Participanții primesc, pe bază de solicitare prealabilă,

CERTIFICAT DE PARTICIPARE,

emis de Institutul de Control Intern cu 7 credite de dezvoltare și perfecționare profesională continuă.

[icon_timeline timeline_style=”csstime” timeline_line_style=”dotted”][icon_timeline_item time_title=”08:45 – 09:45″ icon_type=”noicon” img_width=”48″ icon_size=”32″ icon_color=”#de5034″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#ffffff” icon_color_border=”#dbdbdb” icon_border_size=”1″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”50″ time_read_text=”Read More”] Primirea invitaților [/icon_timeline_item][icon_timeline_item time_title=”09:45 – 12:00″ icon_type=”noicon” img_width=”48″ icon_size=”32″ icon_color=”#de5034″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#ffffff” icon_color_border=”#dbdbdb” icon_border_size=”1″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”50″ time_read_text=”Read More”] Secțiunea I [/icon_timeline_item][icon_timeline_item time_title=”12:00 – 13:00″ icon_type=”noicon” img_width=”48″ icon_size=”32″ icon_color=”#de5034″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#ffffff” icon_color_border=”#dbdbdb” icon_border_size=”1″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”50″ time_read_text=”Read More”] Prânz și socializare [/icon_timeline_item][icon_timeline_item time_title=”13:00 – 15:00″ icon_type=”noicon” img_width=”48″ icon_size=”32″ icon_color=”#de5034″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#ffffff” icon_color_border=”#dbdbdb” icon_border_size=”1″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”50″ time_read_text=”Read More”] Secțiunea a -II- a [/icon_timeline_item][icon_timeline_item time_title=”15:00 – 16:00″ icon_type=”noicon” img_width=”48″ icon_size=”32″ icon_color=”#de5034″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#ffffff” icon_color_border=”#dbdbdb” icon_border_size=”1″ icon_border_radius=”500″ icon_border_spacing=”50″ time_read_text=”Read More”] Degustare de vin [/icon_timeline_item][/icon_timeline]
Teme de dezbatere
  • Bunele practici dezvoltate în implementarea Strategiei Naționale Anticorupție 2012 – 2015

  • Creșterea gradului de educație antifraudă și anticorupție

  • Prevenirea și combaterea conflictelor de interese și a fraudelor

  • Infracțiuni cu fonduri europene

  • Măsuri de creștere a gradului de recuperare a prejudiciilor

  • Cooperarea între instituțiile naționale implicate în lupta împotriva corupției și a fraudei

  • Îmbunătățirea sistemului de control intern prin implementarea de mecanisme preventive și detecție a fraudelor

Înregistrare după data de 01.03.2015 Înregistrare până la data de 01.03.2015 Cursanți / Clienți ai ICI Membrii ICI (înscriși până la data de 14.01.2015)
350 RON 250 RON 150 RON 100 RON
Notă: Preţurile includ TVA, pauze de cafea, masa de prânz şi documentele conferinţei.
Înscrierea la conferinţă se face pe baza completării Formularului de înregistrare.
Se oferă discount de grup.
*Pentru parteneriate și promovare în cadrul conferinței, vă rugăm să ne contactați.
Persoana Fizica
  • Termeni si conditii:

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Persoana Juridica

LECTORI

TEMĂ DEZBATERE
Camelia Sutiman
Dna. CAMELIA SUTIMAN
Procuror şef
Secţia de urmărire penală şi criminalistică Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
Combaterea conflictelor de interese şi a fraudelor.
Cristi Danilet
Dr. CRISTI DANILEȚ
Ministerul de Justiție
Jud. Dr. – Membru CSM
Corupția din sistemul de justiție și anticorupția judiciară.
paula lavric
Dna. PAULA LAVRIC
Deloitte
Senior Manager ERS
Prevenirea și combaterea corupției – gestionarea eficientă a riscurilor.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dl. MIHAI MAREȘ
Mareș / Danilescu / Mareș
Managing Partner
Temă în curs de confirmare.
Emilian M Dobrescu
Dl. Prof. Univ Dr. EMILIAN M. DOBRESCU
Academia Română
Secretar Știintific secția Științe Economice
Fraude cu fonduri europene în exercițiul financiar 2007 – 2013.
Cosmin Serbanescu
Dl. COSMIN ŞERBĂNESCU
Institutul de Control Intern
Preşedinte
Implementarea de controale antifraudă și anticorupție.
Alin_Becheanu
Dl. ALIN BECHEANU
Asociația Română a Băncilor
Președinte Comisia Antifraudă
Managementul riscului de fraudă în sistemul bancar.
Claudiu_Chirita
Dl. CLAUDIU CHIRIȚĂ
IGPR
Direcția de Investigare a Fraudelor

Recuperarea prejudiciului in cazurile de frauda.

constantinescu
Dl. CRISTIAN CONSTANTINESCU
ING Bank
Manager Control Operațional
Metode de prevenire a fraudelor interne în sistemul bancar românesc
Luca Florin Daniel
Dl. LUCA FLORIN DANIEL
Bancpost
Direcția Prevenire și Detectare Fraudă
Prevenirea criminalității financiare.
Mecanisme de cunoaștere a partenerilor.
PARTENER STRATEGIC

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Strategic al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Strategic al evenimentului Lectori: Includerea a 2 prezentari de 30 minute in sesiunile conferintei Invitaţii: 8 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea a doua bannere tip roll-up in sala de conferinta Amplasarea unui spider in lobbyul de la intratea in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclamă in mapa / broşura conferintei Servicii de publicitate post eveniment Aparitia logo-ului companiei si a mediatizarii parteneriatului in materialele de publicitate post eveniment Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului strategic pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER PRINCIPAL

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener Principal al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener Principal al evenimentului Lectori: Includerea unei prezentări de 30 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 6 invitatii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Pagini de reclama: Includerea de pagini de reclama in mapa / brosura conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei Partenerului Principal pe pagina web a Institutului cu link la site-ul beneficiarului pe o perioadă de 6 luni

PARTENER

Promovarea si mediatizarea companiei in calitate de Partener al evenimentului. Servicii de promovare in timpul evenimentului: Recunoasterea statutului de Partener al evenimentului Includerea unei prezentari de 15 minute in una din sesiunile din programul conferintei Invitaţi: 4 invitaţii la dispozitia companiei Banner: Amplasarea unui banner tip roll-up in sala de conferinta Includerea siglei companiei pe bannerul electronic proiectat pe ecranul salii Prezentarea companiei: Distribuirea de materiale promotionale ale companiei Servicii de publicitate in materialele tiparite cu ocazia evenimentului: Mape: Includerea siglei pe materialele tiparite cu ocazia evenimentului Afis: Includerea siglei pe afisul conferintei Servicii de publicitate online: Web: Includerea siglei partenerului pe pagina de web a conferintei cu link la site-ul beneficiarului pe o perioada de 3 luni Nota: Oferta poate fi personalizata. Daca doriti sa fiti partenerul evenimentului va rugam sa ne contactati.

Revista LEGAL MAGAZIN este prima publicație care analizează obiectiv piața avocaturii de business din România. Născut din nevoia de a exista un instrument real de lucru, atât pentru societătile de avocatură cât și pentru mediul de afaceri din România, proiectul LEGAL MAGAZIN cuprinde publicația LEGAL MAGAZIN (o revistă premium, cu frecvență de apariție o dată la două luni, pentru început, o calitate superioară a hârtiei, poze profesioniste și un layout modern), site- ul www.legalmagazin.ro (actualizat zilnic) și evenimente de business (LM EVENTS).
Empty tab. Edit page to add content here.
Empty tab. Edit page to add content here.
Empty tab. Edit page to add content here.